איך להוריד את הבטן תוך שבוע 4 טיפים קלים לעיכול וליישום

איך להוריד את הבטן תוך שבוע 4 טיפים קלים לעיכול וליישום

הקיץ מגיע החוף מתעורר, עונת האירועים בפתח ובכללי כל זמן הוא זמן טוב להתחיל אורח חיים בריא,ואנחנו רוצים לדעת איך להוריד את הבטן תוך שבוע זה הזמן להגדיר מטרות ברורות ולהפטר מהשומן בבטן.אלא אם רק מחפשים לאבד קילוגרם או שניים – יכול גם להיות שהמטרה הסופית שהצבת לירידה במשקל בשבוע תקרה אחרי שבוע וחצי ואולי שבועיים(תלוי בנו בלבד) ואולי בהתחלה יהיה אפשר לראות הבדלים קלים ולשרוף קצת את שומן הבטן הראשון.עדיין, התוצאות של דיאטה משולבת בהתעמלות יכולות לשמור לך על מוטיבציה כדי לדבוק במטרות לטווח ארוך יותר,ולשמור אותך על הדרך להצלחה להוריד את הבטן – ללא הסיכון הגבוה של העלאת המשקל מחדש שקשור לרוב לדיאטות ש"קרסו".

1) הגדרה של יעדים ריאליסטיים של שבוע אחד

לפני שמבינים איך להוריד את הבטן תוך שבוע חשוב קודם להכין את עצמך להפטר מעודף שומן בבטן על ידי הגדרת מטרות מציאותיות.כנראה שאיבוד השומן מהבטן שלך יהיה רק חלק מהתהליך רוב הסיכויים שזה יבוא מכל הגוף שלך, כולל מאמצע הבטן שלך.בהתחלה הגוף נפטר מ1 עד 2 קילו של שומן בטני מה שטוב כדי לפחות להתחיל בהרזיה שלך,ובהמשך באמצעות שיטות יותר מתמשכות ויציבות תתאפשר ירידה במשקל גדולה יותר על פני תקופות זמן ארוכות יותר.

הצעד הראשון שלך כדי להבין איך להוריד את הבטן תוך שבוע יהיה להבין את היעד המתאים שלך מבחינת צריכת קלוריות נכונה.המטרה בכללי תהיה לאכול מעט קלוריות מדי יום כדי להתחיל שריפת שומן בגוף – (בערך 500 עד 1,000 קלוריות פחות). זה גירעון קלוריות קטן שמאפשר לך לשרוף שומן מצד אחד, ומצד שני זה מונע בדרך כלל "מצב רעב" שיכול להוביל לאובדן שרירים לאורך זמן. כדי לחשב איך להוריד את הבטן תוך שבוע אפשר להשתמש במחשבון אנרגיה למבוגרים כדי להעריך את צריכת הקלוריות שלך ואז להחסיר 500 עד 1,000 קלוריות לקבלת תוצאות של ירידה במשקל.

2) שמור על מלא עם צריכת אנרגיה נמוכה צפיפות מזון

זה נורמלי להרגיש קצת יותר רעב כשחותכים בצריכת הקלוריות,ומצד שני מי רוצה להרגיש רעב?!אפחד נכון…רק רצינו לדעת איך להוריד את הבטן תוך שבוע. אז אפשר ואפילו מומלץ להכניס לדיאטה שלך מזונות בעלי צפיפות אנרגיה נמוכה – אלה שיש להם ספירת קלוריות נמוכה לגרם – מה שיאפשר לך "להתמלא" יותר תוך כדי שליטה על צריכת הקלוריות שלך.לרוב מזונות כאלה גם יכילו יותר מים וסיבים כמו ירקות פירות קטניות וחלבונים,שיגרמו לך להרגיש מלא יותר, כדי לעזור עם ירידה במשקל.

כמה שינויים קטנים יכולים להקטין את צפיפות האנרגיה של הארוחות האהובות עליך, לדוגמה,חצי כוס פסטה\נודל מזוקיני ("זודל") על כל כוס מלאה של ספגטי. או להכין מרק עוף, ירקות ואורז חום במקום להגיש עוף בגריל עם אורז חום וירקות המרק הוא לעתים קרובות נמוך מאוד או כמעט ללא קלוריות,מפחית בצפיפות האנרגיה של הארוחה שלך, אז אפשר להתמלא יותר מצד אחד ,על צריכה של פחות קלוריות מצד שני וכשרוצים להוריד את הבטן תוך שבוע זה יכול להיות פתרון מעולה…האמת שבכללי זה פתרון ממש טוב לירידה במשקל גם לטווח הארוך יותר.

.

3) התעמלות לסילוק השומן הבטני(לך שומן! קישטה!)

בנוסף לשיפור הבריאות הכללית שלך התעמלות וספורט יעזרו לך מאוד "לשפוך" עודף שומן בבטן על ידי הוספת תרגילים לשגרה השבועית שלך. כל תרגיל שעושים –  אם זה אימון מובנה במכון הכושר או הליכה מסביב לשכונה  "מנצל קלוריות", ככה ששורפים יותר שומן בגוף וכשרוצים לדעת להוריד את הבטן תוך שבוע זו דרך מעולה .

סוג תרגילים ממש טוב ומהיר יחסית לאיבוד שומן הוא "HIIT", או אימון באינטנסיביות(עצימות) גבוהה. טכניקת האימון הזו כוללת עבודה בעצימות מלאה לפרקי זמן קצרים – בדרך כלל 10 שניות לדקה – ואז התאוששות בקצב איטי או לנוח לרגע או שניים. זה מגביר את חילוף החומרים שלך לאחר אימון, השרירים שלך צריכים לעבוד קשה כדי "לחזור לעצמם" בנוסף, ה- HIIT גם שורף יותר שומן בבטן בהשוואה לקרדיו מסורתי וקבוע ויכול להיות פתרון מהיר יותר כשהמטרה היא להוריד את הבטן תוך שבוע.

לאחר התחממות יסודית, מומלץ להגביר את האינטנסיביות למשך 30 שניות – מספיק שיהיה קשה יותר לנשום עד סוף ההפסקה וזה מדד טוב לאינטנסיביות הרצויה, ואז כמובן להתאושש בקצב איטי למשך 90 שניות. לחזור על מ 10 עד 15 פעמים ואז "להתקרר".מומלץ להמתין 48 שעות התאוששות בין כל אימון HIIT, כדי למנוע "אימון יתר".

4) להימנע מדיאטות "נזק"

אז נכון שאנחנו מחפשים איך להוריד את הבטן תוך שבוע בינינו הדרך הבאמת טובה ביותר כדי לכסח ולהפטר משומן בבטן היא הדרך האיטית של ירידה במשקל באופן יציב – לעומת לחפש תוצאות של להוריד את הבטן תוך שבוע. עדיף להימנע מדיאטות שמבטיחות ירידה "דו ספרתית" במשקל רק בשבוע או דיאטות  של לחתוך את כל קבוצות המזון האפשריות או לדרוש ממך לאכול רק כמה מאכלים בודדים. אלו הן בדרך כלל דיאטות אופנתיות שכבר פחות עובדות, סביר להניח שסדרך כזאת השומן יחזור בסוף הדיאטה – ותוכניות דיאטה כאלה יכולות לגמרי להפריע ליכולת לאבד שומן בטווח הארוך.

במקום זאת, השיטה הכי מומלצת להוריד את הבטן תוך שבוע ובכללי היא שילוב של דיאטה מאוזנת עם פעילות גופנית שיספקו איבוד משקל איטי יותר בטווח הקצר ומהיר יותר בטווח הארוך.מומלץ לשמור על חילוף החומרים שלך עם הגבלת קלוריות מתונה,בערך מעל 1,200 קלוריות לנשים מעל 1,800 קלוריות לגברים, מה שיגרוםלך להרגיש יותר מרוצה ועם יותר אנרגיות, ולהשיג תוצאות טובות יותר בטווח הארוך כדי להפציץ בחוף בקיץ הזה!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

כתיבת תגובה

סגירת תפריט